• Frequently Asked Questions

  • Home Frequently Asked Questions
  • שאלות נפוצות קלינסרוויסיז (CleanServices)

    להלן כל התשובות על שירותי נקיון שלנו.

    לכל מתחם הדורש ניקיון יש דרישות ספציפיות לתהליך ניקוי.

    עם זאת, לעתים קרובות אנו מקבלים שאלות נפוצות על שירות שלנו.

    אנה קרא את התשובות לשאלות הנפוצות ביותר שלנו להלן. לקבלת מידע נוסף, צור קשר בטלפון 03-7402754  או דרך האתר שלנו.

    • מהן שיטות התשלום המקובלות?

      חברת קלינסרוויסיז (CleanServices)   מספקת ללקוחותיה מגוון רחב של אפשרויות תשלום:

      1) צק

      2 ) כרטיס אשראי ויזה או MasrerCard

      3 ) באמצעות PayPal

      4) במזומן בשקלים לתושבי ישראל וא בדולרים ויורו לחברות זרות ונציגויות

    • האם אני יכול לבחור מספר שיטות תשלום?

      אתה יכולים  לנהל את הכספים שלך כמו שאתה מעדיף ואתה יכול לבחור תשלום משולב, כלומר אתה יכול לשלם באמצעות שיטות שונות בו זמנית.

    • כיצד להזמין שירות ניקיון?

      ישנן מספר דרכים להזמין שירות נקיון שלנו:

      1) קו חם 03-7402754  וא 058-7118385  WhatsApp  

      2) דרך האתר שלנו כן

      3) לבקר במשרדי CleanServices באופן אישי 

    • מה נכלל להסכם שירותי נקיון?

      ההסכם כולל פירוט מפורט של עבודות, התחייבויות שלנו ושל הלקוח, מחיר העבודות ומועדי ביצועה. לאחר חתימת ההסכם כל צד אחראית על ביצוע כל סעיף בהסכם. בדרך כלל תנאי ההסכם הם סטנדרטיים אבל קלינסרוויסיז (CleanServices) מתייחסת לכל לקוח באופן אישי.

    • מה הוא תהליך של ניקוי פנימי בדירות ומבנים?

      לאחר חתימת ההסכם וקבלת תשלום אנו שולחים עלך צוות נייד עם כל הציוד וחומרים הנדרשים לביצוע הניקוי. פשוט וקל!

    • כיצד לצמצם עלויות בעת הזמנת השירות?

      אפילו כאשר אתה מזמין שירות ספציפי אתה יכול לחסוך! לדוגמא, הזמנת ניקוי בית אבל אינך צריך לנקות את הנברשת  כבשבילך זה תענוג גדול לנקות  אותה בעצמך ואתה עושה את זה כל יום. אתה יכול למחוק נקוי נברשת מרשימת העבודות ולצמצם את עלות השירות.

    • איך לבחור את הזמן הנכון לנקיון?

      קיימת אפשרות להזמין ביצוע של שירותי נקיון בכל שעות היום, מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה. חברת קלינסרוויסיז (CleanServices) פועלת מסביב לשעון, שבעה ימים בשבוע!

    • איך להיות רגוע ולבטוח בעובדי נקיון?

      בעת חתימת על הסכם שירות, חברת CleanServices נותנת לך אחריות וביטוח של תכולת הדירה מפני קלקול וגניבה וכל סטייה מההסכם נושעת אחריות משפטית. אנו עושים את זה כדי לקבל אמון מצד הלקוחות של חברת קלינסרוויסיז (CleanServices).

    • מה עשים "אם משהו השתבש?"

      אין צורך להיכנס לפאניקה במקרה של כוח עליון. זה קורה. אתה רק צריך ליצור קשר עם המנהל ומייד נפטור את הבעיה! לדוגמא, הזמנת ניקיון בשעות הבוקר וכבר שלמתת ופתאום אינך יכול להיות בבית בשעות אלו ואין אפרות לחכות לצוות הנייד. אתה פשוט פונה לקלינסרוויסיז (CleanServices)  ומסדר את העניין.

    • באיזה סוג של חומרים כימיים אתם משתמשים?

      קלינסרוויסיז (CleanServices) משתמשת בשורה רחבה של חומרים לבית ותעשיה מתוצרת הארץ ותוצרת חוץ. זה עוזר לנו להשיג תוצאות מרשימות בתחום ניקיון במגוון רחב של שירותים. לכל החומרים יש אישורים הנדרשים של משרד הבראות והם תועמים לתקנים של מכון התקנים.

    • האם אני אקבל מחיר מיוחד אם אחתום על הסכם של 12 חודשים אם החברה שלכם?

      כן, כמובן. באת חתימה על הסכם לטווח ארוך קלינסרוויסיז (CleanServices)  מציעה הנחות מיוחדות לשירותי הניקיון. ההסכם כולל אפשרות לסיים אותו בהודעה של חודש מראש מצד הלקוח.

    • האם אני יכול להגדיל את השטח שדורש ניקוי במקרה הצורך?

      אנחנו גמישים לדרישות שלך ויודעים שהם עלולים להשתנות עם הזמן. אתה תמיד יכול להגדיל את תדירות שירות או לשנות את היקף העבודות.

    • אם אני אחתום על הסכם עם החברה שלכם, האם אוכל לשמור על עובד הנקיון הקודם שלי?

      כן! אנו נערוך ראיון עבודה עם העובד שלך ואחרי אימות מצלח נשמח לשלב אותו לתוך המערכת שלנו.

    • האם אני יכול להכיר את בודקי איכות שלכם?

      אין ספק. אתה יכול להפגש עם בודקי איכות שלנו כל חודש והם מוכנים לסדר כל נושאי השירות במסגרת ההסכם. כמו כן אתה יכול ליצור איתם קשר באמצעות טלפון קו חם 03-7402754  וא נייד 058-7118385 (WhatsApp)  או דואר אלקטרוני info@cleanservices.co.il וא לחילופין לשלוח שאילה אונליין בכל עת.